Bence bu konu tartışmaya sunulmayacak kadar önemli bir konu. Ailemde şeker hastası yok, ben aşırı tatlı tüketen biri değilim, fazla kilomda yok (43 kilo hamile kaldım şu an 50 kiloyum) şeker yüklemesi yaptırdım ve şeker çıktı. Bebeğim şekere bağlı olarak fazla kilo alıyordu kilosu haftasına göre önden gidiyordu. Hemen diyete başladım kontrol altına almaya çalışıyoruz. Şeker yüklemesi yaptırmasam nerden bilecektim şekerim olduğunu.