AyseMndc ben de beta takibi yaptırıyorum 4 gün yoğun kanamama rağmen değerimde artış vardı doktor progestan vermişti ama bir damla kanama ve lekelenmem olmadı birdaha çok şükür fakat beta takibi konusunda soru sormak istiyorum 55 ken iki gün sonra 114.90 oldu ve dört gün sonra tekrar kan istedi doktor 404.20 olmuş ve çok yavaş ilerliyor dedi genelde doktorlar en az %60 artış olmalı diyorlar ama doktorun yavaş ilerliyor demesi beni ürkütüyor açıkçası sizce nasıl