33+6 dayım şuan 2 kilo aldım sadece🤭 ama inanın kendimden bu performansı beklemezdim. İlk zamanlar mide bulantısından birşey aşermiyordum, sadece sağlıklı şeyler yiyordum ki bebeğime iyi gelsin. Şimdide gebelik şekeri var diyetle devam ediyorum yiyemiyorum 😑