Elcnerdgn pek birşeyimiz kalmadı biraz hızlı davrandım sanırım 😄 kıyafetleri bebek arabası ufak tefek herşeyini aldım kendi lohusa setlerim de hazır dün hastane çantasına koyacaklarımı yıkadım ütüleyip çantayı da hazırlayacağım biraz garanticiyim 😁 oda yapmayı düşünmüyorum henüz o yüzden takım almadık sadece anne yanı beşik alacağım evde fazladan gardropla çekmeceli dolabım var ilk 6 ay böyle gideceğiz şimdilik alınacak beşik kaldı gibi sadece gerçi belli olmuyor ihtiyaç çıkıyor sürekli 😊