Alim Hhande son 19 ama normal olucak hiç belli olmaz erkende gelebilir oğlum çünkü sancılarım var her Nst de gözüküyor Allah hayirlisini versin hepimize Allah bir Avazda kurtarsın inşallah
mavimm Edanur54 yoğun bel ağrısı ayaklarımın şişi saymazsak ha bide ben biraz kilo aşımındayım 😔 senin nasıl gidiyor şeker yüklemesi yaptın mı ?
Edanur54 mavimm seker yuklemesi yapmadm daha ayim 25 inde kontrolum var solerse yaptrcam ben 4 kilo al sisligimde yok allaha sukur benim ya
mavimm Edanur54 yaa ne güzel almışsın bn 10 kilo aldım haftada bi kilo alır oldum cinsiyetiniz ne canım
Esilaseher 49 bizimde az kaldı ne çabuk geçti günler anlamadım ama bel ağrısı sık oluyo birde yatamıyorum eskisi gibi gece uykulrim azaldı herkese hayırlı doğumlar diliyorum