SedanurAydnAta canım doktorun zaten en doğru zamanı söyler bizim çoktan alacaktı sancılarımda çıkıyordu bide bizim oğlan çok saçlı doğdu artık süt şişesiyle geziyodum midemin ağrısına ağlıyordum bile doktorum o yüzden en en erken tarihi verdi kapkara saçla doğdu gören tekrar tekrar bakıyor 😁😁😁🤭