ZeHRAa ben normal yapın demiyorum ki zaten en azından Doğumun başlamasını bekleyin şuan ben 35. Haftadayım yeni değiştirdim doktoru. Ya da doğumu başlatmaya çalışın yürüyüş squat falan. Tabi ki her şeyden daha önemli olan onların sağlığı kastettiğim onları sıkıntıya sokup bildiğinizi okuyun değil yani anlatabildim mi