Ergen50 kesinlikle ilk önce anne yanı beşiği şart ve çok rahat . Zaten doğum yapınca bebeği hep yanında istiyosun . Kustumu yüzü örtüldü mü hep görmek istiyosun . Bu açıdan anne yanı beşikler muhteşem . Ben anne hanı aldım .dolaptan ikinci el ucuza aldım hatta . Diğer mobilya yada park beşiğe bebeğimin ihtiyacına göre 6. Aydan sonra karar vericem