Elif3425 Canım öncelikle Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏽❤️ Ben cuma günü mecburi sezaryen oldum. Kızımın kalp ritimleri çok bozuktu son birkaç aydır. Düzelir belki diye bekledik ısrarla çünkü ben sezaryenden çok ama çok korkuyordum. Riske atmak istemedim bebeğimi. Şöyle kıyaslayabilirim; ilk doğumum normaldi. Suni sancılıydı falan ama doğumumdan sonra yürüyerek bebeğimle çıkmıştım doğumhaneden. Sonrası zaten normal hayat, ağrı sancı vs hiçbir şey yoktu. Sezaryen sırasında evet ağrı acı hissetmiyorsun; ama sonrası inanılmaz sancılı benim için ve hala öyle. Pasif, yatan falan bir insan da değilim, sürekli hareket halindeyim ama yok, hala otururken, kalkarken çok ama çok yavaş hareket ediyorum. Tam dik duramıyorum ve yatamıyorum. Oturarak falan uyuyorum geceleri. Acı eşiği düşük bir insan değilim ama normal doğum varken sezaryeni tercih etmem açıkçası… Tuvalet ya da gaz anlamında sıkıntı yaşamadım ama ben de bu şekilde tecrübemi paylaşabilirim seninle. Hakkında hayırlısı olsun 🌸 Önemli olan bebeğine sağlıkla kavuşman. Kararın ne olursa olsun her doğum ve her kişi farklıdır, belki seninki çok daha rahat geçer ☺️