Hayallerim95 eşiniz çok istiyorsa o ismi çok seviyorsa ben sizin yerinizde olsam evde huzursuzluk çıkarmam canım herkesin isim zevki farklı kimin ne dediğine takılmayın siz zar zor hamile kalmışsıniz çok şükür mutlusunuz bence bundan büyük sevinç yok , ismini de babası koysun ben olsam bu saatten sonra bunu sıkıntı etmezdim, zaten aynı durumda gibiyiz 2 yıl önce düşük yapmıştım ve bu çocuğu çok istedim hamileyim çok şükür eşim de ismini illaki Muhammed Ali istiyor bende karişmadim çünkü çocuğum sağ olsun doğsun onu kucağıma alim yeter ismi ne olursa olsun benim bitanem olacak😍🥰🥰🤲