Ben tüp bebekle 12 haftalık gebeyim bu çocuğu çok bekledim o yüzden aslında isim tartışması yapmak istemiyorum ama eşim abdülhamit ismine taktığı hayali erkek çocuğuna bu ismi koymakmış bana sormadı bile geçen hafta doktor erkeğe benzettim dedi oda diyor ki ilk çocuğa ben koyayımİkincisine sen koy Eşimde bu bebeği çok beklediği için benim hayalim bu ismi koymak diyor bu arada isim kimseye ait değil Bir kaç kişi böyle isim mi olur çok ağır diyip moralimi çok bozdu açıkçası ben hamileliği çok bekledim Rabbim bana nasip etti sanki bu yüzden kavga etmek bile bana nankörmüşüm gibi geliyor Sizce isim nasıl çok mu ağır😥 Benim için sağlıklı olması en önemlisi ama bu isimde pek içime sinmedi ne yapayım sizce ya da siz olsanız ne yapardınız?