Papatya0707 Benimde moralim çok bozulmustu isyan ediyordum. Bu iş biraz deneme yanılma işi. Sans birde… Ben şöyle düşündüm embriyolarım 5. Güne gidiyorsa birinden biri tutacak. Dogruda hepsi bozuk olacak diye bisey yok. Genetiği sağlam olan tutacaktır içiniz rahat olsun. Kötü olan hiç embiyo oluşmamasi, yumurta gorunmemesi… Anı yaşamaya çalışın ileriyi düşünüp moralinizi sakın bozmayın. Bı şekilde oluyor. İns uzatmadan olsun.🙏 Evet aynı merkezde oldu ikinciside… Çok bekletmiyorlar bı iki ay sonra tekrar başladım. Benim yaş 36 boşa zaman harcamak istemedim birde