Ozgeyuce46 Tedavi olurken hastanede bı bayanla konusmustum. Hiç yumurtası çıkmıyormus Hemşire önermiş almış. 3 ay kullanılıyor sanırım. Erken menepoz demisler.Kullaninca o ay 3 yumurtası görünmüş fsh 70 ten 7 lere düşmüş. Doktor hatta şaşırmış içeriğini istemiş. Eğer hamile kalmasaydim bende kullanacaktim bı zararı yok. Sağlık bakanlığı onaylı zaten. Adeti düzensiz olanlarda da adetinin düzeldigini duydum hepside birbirini tanımayan bağlantısı olmayan kişilerdi. Çok bilinen bı macun.