Laleozkan_09 Tugbaa2937 bende 6. Ayımdayım ama hiç alttan muayene olmadım. Özel bir nedeni mi vardı acaba 🤔
Tugbaa2937 Laleozkan_09 plesanta benim aşağıda olduğu için yaptılar ki böyle bi sorunu oLan kişileri alttan muayene yapılmaz söylememe rağmen bakmamız lazım dediler bugün de yapsalardi izin vermezdim
Esra_23 Hilalkorkmaz ya sen bakma diyene bu ikinci hamileliğim acısız bir işlem oluyo sadece iki parmağıyla bakıyo doktor okadar Bi kaç saniye sürüyor sadece kendinizi kasmayın rahat bırakın emin olun korkulacak hiç bişey yok