Merhaba anneler 🌺
hastaneden şimdi geldim 35+1 günlüğüz bugun nstye girdim bununda deneyimi yaşadım her yeni şey beni
dahada heyecanlandırıyor bebeğim falan herşey çok iyi 3000 gram suan doktor biraz iri bebek olacak dedi 4 ekimde tekrardan gidicem bu kez çatı muayenesi yapıcak bunu duyduğum an gözlerim karardı burdan okuduklarımdan mı ne çok etkilendim çok korkmaya başladım kaç dakikalık yada saniyelik bir
işlem nolur beni
Cesaretlendirin 😧😧