Gizemin-minnakI çok şükür korona olmuştum ben Kasım’da sonra Şubat’ta hamile kalmışım . Bunuda Ağustos sonunda oldum ama hap kullanmama rağmen mutasyonlu olmasına raen ağır grip gibiydi ilk 5 gün biraz zorladı ama şükür nefes darlığı vs yasamadim öksürük de pek olmadı koronadan daha iyi geçti sanki korona olduğumda zorlandım çok tat koku gitti ateşim 38.9 olmuştu bunda bir gün ateş oldu 1 parol aldım işte diyorum acaba olsam yine Allah korusun atlatabilirmiyim çok şey yaptım yalnız .. ama aşırı bol su içip terledim tuvalaetw gittim