@Shnern ben geçirmedim . Ailemden 4 5 kişi geçirdi . Onlarda doktorlara sordu. 1 ay koruyor sadece dediler . Ben 10 ay önce kovid oldum . O zaman mutasyonlu değildi. aşı olmayı düşünmüyordum ama artık olucam . Çünkü hamileler çok ağır geçiriyormuş . Nezle oldum . Doktora gittiğimde bana hemen aşı ol dediler . Kendi doktorum da ol mutlaka dedi . Kovid daha tehlikeli dedi . En azından çok hafif geçirirsin dedi .