Dermin öncelikle içinizi ferah tutun çünkü doktorun dediği oran yarı yarıya. Ben ilk gebeliğimde perinatolog takipli doğum yaptım. Her şeyine en ince ayrıntısına kadar doğum gününe kadar baktı. Ve sağlıklı nir şekilde kızımı kucağıma aldım. Siz en kısa zamanda en iyi perinatologa kesinlikle gidin. Sonra fetal dna testini bütçeniz varsa yaptırın. Kendinize zulm etmeye gerek yok. Burda öyle olaa böyle olsa doğurcaz illa diyorlar. Evet öyle zaten bebeklerimiz bizim her şeyimiz. Ama insan psikolojisi de önemli. Ayrıca şunu da belirteyim doktorum 1:40 bin ihtimal olan bir gebenin yani down sendromlu olma ihtimali çok düşük olan birinin down sendromlu bir bebek dünyaya getirdiğini söyledi ve bu durumun bir piyango olarak tanımladı. Gönlünüzü ferah tutun inanın o kalp içinizde masum masum atarken siz de kendinizi yıpratmayın. Allah gönlünüze göre nasip etsin sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza. 🤲🏻