Dermin içini rahat tut
önce gerekli diğer testlerini yaptır emin ol.
%51 bence yeterli bi oran değil.
Başka doktora da gözükmek lazım.
bizim arkadaşlar 3 doktor gezdi 2si down dedi 1i sağlıklı dedi sağlıklı doğdu.
%99 derler o zaman oturur düşünürsün.
Her türlü karara da herkesin saygı duyması lazım.