gamzosgamzos ebruus aslında acikinca bir avuc leblebi 1 cay bardagi kefir icebilirsin yer fistigi tuketebilirsn cok kesmiyor ama hic yoktan iyidir
gamzosgamzos ebruus canım benim kızıma hamileyken sekerim vardı suan 2.gebeligim daha 10 haftalığız suanlık çıkmadı ama kızımdada 22.haftadan sonra cikmistı kızıma hamileyken cok dikkat ederdim ama tabi ufak tefek kacamaklar yapmadım desem yalan olur 🙈 tabi sonra vicdan azabi cekiyordum cok nadir dayanamadigimda yapiyordum ondada olculu yani asiriya kacmadan 😊
ikiprensesannesiii ebruus açlık 110 çok yüksek bir değer değil bu kadar moralinizi bozmayın. Biraz diyet yapmanız yeterli şu anda
ikiprensesannesiii ebruus ay hayır başlamayın sakın. Yazık günah. İnsulini vurucaksınız şekeriniz çok düşücek ve yiyip yiyip kilo alıcaksınız. Ayrıca şeker düşüklüğü bebek için çok riskli. Aklı yerinde olan doktor başlatmaz sizi insüline
gamzosgamzos ikiprensesannesiii insulin dozunu ona gore ayarliyor doktor oyle bir sorun ile karşılaşmıyorsun benimde 100 ile 115 arasıydı acliklarım doktorum 90 in altini istedi insulinle duzene girdi hatta bazen 90 in ustundede cikiyordu
ikiprensesannesiii ebruus ben ilk gebeliğimde günde 4 kere vuruyordum ama bu kadar düşük değildi yani. Şuan günde 1 kere vuruyorum. Bazen 200 ün üstüne çıkarsa başka insülin daha vuruyorum. Benim açlığım 120 lerde yani biraz yürüyüşle beslenmeyle önüne geçebilirsin. Normali zaten 90-100 arası senin 110 ne var ki bu kadar paniklemeyin ya
Mimik ebruus canim olcumun hatali olabilir endise etme,aclik sekerin 8.12 saat arasi olmali, eger okadar saat ac degilsen, yaptigin olcum tokluk sekerine girer… bu da, 110 tokluk icin gaayet normal deger…🥰
ikiprensesannesiii ebruus endokrine gözükün der zaten mutlaka ya da şeker yüklemesi yaparlar. Kadın doğum doktoru insülin veremez raporsuz alınmıyor zaten o raporu da endokrin doktoru verebilir anca
ikiprensesannesiii gamzosgamzos ya tamam da yürüyüş ve beslenme ile olur zaten 110 dan 90 a düşer. Ben ne zaman başladım insüline artık birşey yiyemez duruma gelmiştim bebek beslenemicek diye başladım. Ekmek meyve tatlı nişasta ne varsa çıkardım hayatımdan yumurta peynir sebze yedim yürüdüm ona rağmen yüksek olunca insüline başladım. İnsülin son çare 110 çıktı hemen insülin başlıyim düşüncesi çok yanlış
gamzosgamzos ikiprensesannesiii iste bazı durumlarda dusmuyor malesef tabi arkadaşı bilmem ama ben çok dikkat ettim ozellikle seker ciktiktan sonraki takip edilecek 2 hafta surecte ne yaptiysam dusmedi acliklarım yuruyuste yaptim yiyeceklerimede cok dikkat ettim olmadı mecbur kaldım insuline malesef tabi surekli 110lar cikmiyorsa baslatmaz hemen doktor ama benim hic 100 un asagisina inmemisti
Sedasy__ Benim de bugün şeker yükleme sonuçlarıma göre gebelik şekerim çıktı. Cuma günü dahiliye ve diyetisyene gidicem. Daha önce diyet yapanlarda annede ya da bebekte kilo kaybı oldu mu. Benim bebeklerim ikiz diyet yapınca gelişimleri yavaşlar diye korkuyorum. Kendim kilo verirsem çok mutlu olurum tabi ama 😊