EbruBeyazt Bende ücretli ve ücretsiz bütün aşıları yaptırdım ve sın zamanlarda bir moda oldu aşı yaptırmama gibi bi saçmalık o kadar zaman emek veeilerek azaltılan hastalıklar artöaya başladı yaptırmayanlar yüzünden yaptıran çocuklar bile hasta oluyor bence ihmal etmeyin çok öenmli bu aşılar şaka değil