Imraninannesi bide tüm aşıları yaptrcak misiniz veya hangilerini yaptrcaksiniz? Yaptrmiycaksaniz nedenini yazabilir misiniz?
Duygue Imraninannesi tabiki aşılar çok önemli bağışıklık sistemi için bizlerde bebekken vurdurmuş annelerimiz bence doktorların öngördüğü bütün aşılar önemli
Glitter Imraninannesi malesed suan dunyada asi yaptirmama gibi yaygin bir gorus basladi, ancak neredeyse tamamen yok olan hastaliklar da tekrar hortlamaya basladi. Ben hepsini yaptiririm
Burcu59 Ücretli ve ücretsiz tüm asıları yaptırdım kızım ve oglumda. Yeni bebegimde de hepsini yaptıracagım insallah.
KezibanUan Burcu59 acaba rotovirüs aşısını yaptırdınız mı bebeklerinize ??? Ben yaptırmayı düşünüyorumda etkilimi söylenildiği gibi
Ikinciyibekliyorum edasteff daha ameliyathanede vuruluyor bebek ilk aşısını . Bir sonra ki de ebeler takibini yapıp bizleri arıyor.
Gozdealpu Aşı yaptırılmayan çocuklar hastalıkları Vücutlarında değiştirip bizim aşı yaptırdığımız çocuklarımıza bulaştıracak ve tüm hastalıklar daha zor atlatılacak. Tüm aşılar yaptırılmalı
didemm KezibanUan ben yaptirdim 3 yasinda oglum sukur hic oyle bi hastalik gecirmedi tavsiye ederim. Ben butun asilarini yaptirdim ucretli ucretsiz hic eksigi yok
Burcu59 KezibanUan kesinlikle yaptirin derim. Hic kusmali ishalli hastaligimiz olmadi cok sukur. Ates oluncada cabuk atlattik. Yaptirmayip hastaligi geciren tanidiklarim var maalesef. Oyuzden asilari cok onemsiyorum
Dlrsdzynpzll Ilk aşi 1 aylik oluyor. Onca insan yaptiriyor zarari degil faydasi var sonucta yaptirmama fikri bana sacma geliyo
KezibanUan Burcu59 yaptırıcam canım çok iyi oldu yaptıran kişilerden fikir almak çok teşekür ederim iki doz yapılan bir aşı bu demi