annesinin_beybisi benımde 1 bucuk sene olmadı canım dedıgım aktar cok güvenilir kaç tane akrabamda ordan sıparıs etti hamıle kaldı hem zaten kan degerlerıne gore kür yolluyo instagram sayfası var ıstersen bak yanıklarbahart yaz cıkar orda zatrn hersyı görürsün adet 1ncı gununde kullandım şişe 15 gunde bıtıyo zaten bende ünsilin drencıde var onun ıcınde hem cay bıde zeytın yapragı suyu höndedi onları ıcıp gebe kaldım