toocin bence alma ayaklı. Hatta ben hamileydim burda biri yazmıştı o zaman post açmıştı yani. Ayaklı set almış. Yaa çok pişmanım iadesi de yok nasıl yapıcam neden aldım ki hiçbir farkı yok yerde olandan , ayakta yıkamak daha zor diyordu çok üzülüyordu. 5 dk zaten yenidoğan yıkamak. Uzun süre bekletirsen üşütebilirsin. Bence yerde olandan al. Benim ki 7.5 aylık mis gibi yıkıyorum hala içinde