Nurklc38 Kizannesi92 He anladım canım ama ben samsuna gitmiyorum ya ünyeye gidiyorum doktora orayı tercih ettim😂
Nurklc38 Kizannesi92 Eşimin arabası var zaten benim için en iyisi doktorum çok iyi ve harika 🥰 zaten bide evim yapılıyor samsunda şu an geçiçi bi süre ünyede oturuyorum 🥰
ctndg Nurklc38 evet ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum catlagim evet yok şuan ama sanırım yok demek için de erken gibi 🙈
Kizannesi92 DefneRana sismekten 🎈 gibi ucucam bir gün ne ararsanız var 😁 ama şükür yine iyiyim degim sizde durum nasıl sanırım sizin erkek 😍
Aminee32 29+5im bende doguma çok az kalmış ama aslında daha çok varmi gibi hissediyorum bilmiyorum zaman nasıl geçecek 38+1 de doğum yapmak istiyorum :D
DefneRana Kizannesi92 bende ikinci gebeliğim bu sefer çok kilo aldm yuvarlanabilrim yakında 😂😂 kız bebeğim benimkide
Yasminys Aminee32 tam 29. Haftamiz dün kontrolmuz vardi 1kilo 324 gr olmuş bebeğim. Bende merak ediyorum herkeste durum ne ,dr,um hersey iyi dedi bakalm
muges44 Nurklc38 Bak sana 31den sesleniyorum bu kadar heves etme canım ilerlemeye çünkü hafta geçtikce her şey kabuslaşıyo hahaha😂🥴🥴
muges44 Aminee32 Ah onu bende istiyorum bir an önce pırtlatmak istiyorum hemde gittikce her şey zorlaşıyo
Aminee32 Nurklc38 bendeee ben 37den sonra günlük 1 kilo hurma 7 katlı evim merci en inme çıkma sıcak duş ne yapmak lazimsa yapacagim