Kızlar benimde 29+3 çok kasık ve bel ağrım oluyor ya otururken ayağa kalktığımda bi süre aşırı baskı oluyor ve yürüyemiyorum bile resmen şimdiden penguen gibi geziyorum kiloda almadım ondan desem şu ana kadar 5kilo almışım normal mi bu kadar ağrı sizce