makbulekckdmr şafak 0 🤭 40+1 olduk 💕 doktorum suni sancı ile doğumu baslatmak istedi ama kabul etmedim kendi sancımla doğum yapmak istiyorum nasip olursa. Bir süre bekleyeceğim tabii bebeğim iyi olduğu sürece. Gelmezse de artık yapacak bir şey yok kendim gidip yatış yapalım diyeceğim 🤗