Patito__ Cananscs tatanoz asisi vuruyor yani herhangi bir duruma karslik yoksa zorunlu degil diye dusunuyorum
Sinem35 Ben reglim gelmeyince sağlık ocağında kan testi yaptırdığım için 4 haftalıktı öğrendiğimde o an kayda girdiler
Mirvee @Bayan_melek herhangı bır hastaneye gıttıgınızde ordan sısteme dusuyor sağlık bakanlığınca bıldırmenıze gerek yok yanı
Gencanne01 Bayan_melek hemen bildir bence sağlık ocağı hemsıresıyım bellı bır haftası gecınce sıkıntı oluyor