Deletedmom18 Bayan_melek valla bir arkadaş için gitmiştik sordular bende söyledim bilmiyordum bile 🤣🤣🤣 sağlık ocağını bilgilendireceğimi hatta sonucu öğrendikten birgün sonraydı
ozgeya Bayan_melek valla ben bildirmedim,gittiğim hastane bildirmiş,sağlık ocağı arayıp çağırdı beni.
Bahar54 Bayan_melek herseyi yaptirmistim egitim arasirmada yaptirdim, onlar benim adima bhcg mi bildirmisler sistemden gormusler onlar da.
BarBeyzazer Ben hamile değilken gitmiştim genel test yaptırmak için doktor gebeliğede bakalım dedi o zaman öyle bi ihtimal yoktu ama hadi bakın bari dedim ebenin yanına uğradım oda hamile kalınca gel kaydını yapalım demişti 5 haftalıkken gittim yaptırdım hamile kalınca 😊
Patito__ Cananscs bazi hastaneler kendide bildiriyor ama asilarini yapiyorlar bebek dogumca da onun asilarini yapiyorlr 20 ye kadar bildirmelisin cunku 20 de herkes asi oluyor
iremby Bayan_melek 12.haftamdayim telefonla aradilar bilgilerimi aldilar. 20de tekrar aricaz dediler.
Patito__ Cananscs 20. Haftada yapiliyor sonra baska da var ama dogmdan oncemiydi onu tam hatlamiom arkdsm gidiordu birde bebegin birsuru asiri vr onlra gotrmustu