Cemre77 Merahaba bende 32+3 haftalık hamileyim benim bebeğiminde beyninde corpus collosyum agenezisi tanısı konuldu ve 1 hafta önce lateral ventrikullerde genişleme var dedi cerahpasa takipliyim 1 ayda 1 kontrele gidiyor en son birinin 10.2. Diğerinde 13.9 olduğunu söylendi kendi doktoruma gittiğimde ise bana sadece 11 ölçtüm dedi belki bebeğin o anki pozisyonundan dolayı öyle olcduler bilemiyorum ama herşey allahdan ne gelirse başım gözüm üstüne elhamdülillah
Ben mutluyum ve inanıyorum hiç bir şey olmicak doktorların dedi olmuyo rabbim ne derse o oluyor umidimi kaybetmiyorum bana neler dediler göremez yuruyemez duyamaz yatalak olur rabbim meleklerimize acısın kimseye evlat acısı çektirmesin inşallah🙏🙏