Merhaba arkadaşlar 23 haftalık gebeyim 19. Haftada ayrıntılı organ taramasında bebeğimin kafasında su olduğunu söyledi 18 ve 23mm boyutunda dediler uzman dr aynı şeyler söyledi gen taraması yapıdı Koryon villus biyopsisi yapıldı bügün sonuçlar geldi çok şükür hepsi temiz çıktı bundan sonraki aşamayı nöroloji uzmanı ile takip edeceğiz dedi bu konu hakkında bilgisi olan var mı iki hafta iki asır gibi geçti halen içim rahat degil rabbim kimseyi evladıyla sınamasın