Gulcin-6 öyle birsey olması mumkun değil cnku sadece Türkiyede değil dünyanın heryerinde en önemli markalardan biri birde kullandıgım için biliyorum ben bebğimde çok biberon ve mama değiştirmek zorunda kaldım avente basladım bütün sorunlar bitti o yuzden biraz pahalı ama hakkını veriyor gercekten hemde ürünlerinin arkasındalar bir kere biberon ısıtıcıdan erimişti biberon şikayet vara yazmıstım o kadar para verdim diye ilgilendişer hemen yeni biberon ve yedek biberon ucu gönderdiler güzel marka yani hemen hemen aynı paralar bence avent tercih et canım