Gulcin-6 canım şöyle bişey bende ilk basta alırken arastırdım bana da öyle söylendi ama arastırdıgım da pandemidrn dolayı kısıtlamalar yuzunden herkes gibi kısıtlı calıstıkları için ürünlerede çok fazla ilgi yogunluk var o yuzden yetşemiyormus yoksa üretim devam ediyormus yani öyle bişey olsa bende almazdım ama ilk kızımdan dolayı cok memnun kaldım cevremdeki herkeste avent kullanmıstır bir sorun yasamadılar