Anneadayi95 benim ilk gebeligim bu konularda biraz toyum diyebilirim 😁 ama büyüklerimden bir kaç kişi sordu tatlı mı yiyorsun,ekşi mi diye? Ekşi deyince kızım olacağını söylediler 😁 en son kontrolumde de doktorum bebeğin cinsiyetine %80 ihtimalle kız dedi 🥰❤️