Neslihandvc benimkide değişsin ya 🙈🙈 allahım yine hayırlısını versin tabi ama gönlümden hep kız geçmişti 🤗 12. Haftamda doktor %80 erkek dedi ney bir şekilde çıkıntı var dedi ,, içimde hep bir umut var belki ileriki haftalarda değişir diye ama erkekler genelde değişmiyor diyorlar 😬😬