tgcaty aysirabal bnm 2 yaşındaki kıızıma 5 numara prima alyrum koli olarak en uygun prima. 150 tanesi 90 tl fln
GokceGenc Kızlar bnde bugun yeni doğan aldım indirimdeydi prima 2-5 kilo dio üstnde onu aldım hiç bilmediğimden 😂 120 tane var içinde her markete gittiğimde indirimde aliyim diorum dgdugunda cok zorlamasn beni die 😊
AlevKaraca GokceGenc her markete gıttıgınızde almayın bebegınızın cildi aldıgınız beze iyi gelmeye biliyor pişik yapabilir fazla alıp elinizde kalmasın..
Aybukealtintas adm içeriğinden ve ileride oluşturabilecegi zararlarından dolayı prima kullanmayı düşünmüyorum ki primayla başladıktan sonra baska beze geçmekte zor içerisinde ki maddelere bagısıklık kazanan cilt birdaha farklı bir bez e tepkime gösteriyor,.
Sema99 adm kızıma primsiz aldım çokta memnunum slepyy kullandım kızımı mafetti diğer iki çocuğuma canbebe kullanıyorum oda çok güzel
FatmaOrhan adm önce prima kullanıcam biraz büyüsün 8 ayından sonra fln sleepy kullanmayı düşünüyorum kızımda ilk çıktığında kullandım gayet kaliteliydi ama yinede önce prima 🤭
Duyguynrky FatmaOrhan primadan sonra başka markaya geçince çok ciddi sıkıntı yaşıyorsunuz içerisinde petrol jeli var (vazelinde de var) o yüzden başkasına geçtiğiniz anda cilt tepki gösteriyor. Kaç kişi varsa etrafımda hep öyle oldu. Eğer bebeğinizin cildi hassassa (yeğenim gibi) hemen alerji yapıyor prima
OlgaArslan FatmaOrhan doğduğunda ilk 4 gün sleepy sonra 4 gün molfix sonra bimin bezi sonra yine molfix sleepy komili prima herşeyi kullandım ıslak mendil de öyle sadece 1 kere bimin bezinden pişik oldu ona da alıştı daha sorun yaşamadım 6 aylık olacak. Eğer değiştirecekseniz en baştan değişik kullanın sonra alışıyolar ve vücüt kabul etmiyo üvey oğlum sadece molfix kullanabildi başka kabul etmemişti vücut tavsiye etmem ☺️
Adalina FatmaOrhan aslında nacizane fikrim tam tersini yapmanızın daha mantıklı olduğundan yana. Çünkü sleepy daha doğal bi bez ve yeni doğan cildine daha uygun prima sızdırmama konusunda daha iyi o da bebek büyüyünce işinizi görür 😊
Papatyamoms FatmaOrhan bizim gelinimiz de ilk 2 ay fln kullandı prima şimdi sleepy geçti çok memnun bende öyle yapicam
Duyguynrky aysirabal yeğenime sleepy kullanıyoruz kokuya hiç şahit olmadım hatta kaka yaptığını da çoğu zaman anlamıyoruz 😁
Elifzkan-Ball adm 10 günlük oğluma prima premium care yenidoğan aldım kaç paket malesef sızdırıyor bebeğimin üstü yatağı kaç kere çiş oldu bitsin bir daha primanın yanından geçmem sleepy denicem bakalım inş daha iyidir.
Hill E bebek markası olan baby&me bebek bezinin kullananınız yok mu ? Ben daha doğum yapmadım ama tavsiye üzerine onu aldım deneyip görücez. Ankette de olmayınca bi kararsız kaldım.
Duyguakn Hill benim komsum koliyle aldi baby me bebeğinin poposu ciğer gibi kizardi çok kötü oldu ona yaramadı o kadar bez hep cope gitti
Zeynp13 Hill ben de bugün yorumlara bakarak 3 paket sipariş verdim.ilk defa deneyeceğim.primayi öneren çok ama içime sinmedi bir türlü.
Shrafra Sleepy ile başlamayı düşünüyorum 🤔 prima kullandıktan sonra başkan bi markaya geçmek zor oluyormuş o yüzden sleepy 😐