ExpatMom bukbuk_bjk perinatoloğa görünebilsem keşke ama görünemiyorum. Normal kadın doğumcuyu görsem şükredicem.
alilay-3444 ExpatMom benimde 2.5 ti ama bir sıkıntı yok . Sana bir grafik verecekti doktor orda yazıyor bir sıkıntı olmadığına dair yazı. Grafik vermediler mi
ExpatMom alilay-3444 Yurtdışındayımx sonograf normal dedi geçti. Ne burun kemiği dedi ne bişey sıfır bilgi.
alilay-3444 ExpatMom yok o zaman bir şeyi . Hiç boşuna moralini bozma. Çünkü benim bebeğinde 2.5ti . Allah’ın izniyle hiç birşeyleri de yoktur 🤲
BesteKc ExpatMom bana da böyle kalın demişler ama sadece şişman bir bebekmişim. Canınızı sıkmayın burada kaç çıkarsa çıksın hiçbir kesinlik yok.