Benimde ikili tarama testim umduğumuz gibi olmadı doktor bizi biraz korkutmuştu başka doktora gittiğimde 3 e kadar sıkıntı yok bu teslerde bilgisayar üzerinden yapılan analizler diye bizi baya rahatlattı hala doğum yapmadım ama şükür bütün sıkıntılarımız geçti takma kafana her 3 anneden 2 si yaşamıştır bu durumu