Alka UmayGul Canım uzun bi süre ağrıyordu benimde 23. Haftadayım şuan sanki azaldı biraz. Dönemlik olduğunu düşündüm ben. Bazen ekstra hormon salgılanıyor felan ona bağladım. 🙄
Betyblue UmayGul bende 16. Haftaya girdim bundan öncesinde olmuyordu gayet rahattım ama 4 gündür bel sırt ağrısı yaşamaya başladım sırt üstü uyuduğumda biraz azalıyor ben doktora danışıp egzersiz yapmayı düşünüyorum baya fena ağrıyor çünkü
UmayGul Alka 30+2 deyim bende son uc dort gundur hic gecmiyor adet sancisinada benziyor sizinkide oyle mi olmustu 😔
UmayGul Bankacianne34 hic gecmiyor mu sizinde regl agrisi gibi mi 😔 doktor yat dedigi icin surekli uzaniyorum yinede gecmiyor ya endiseleniyorum artik
Ayselina UmayGul canım benim öyle adet agrısı gibi hiç geçmiyor belim ve karnım sürekli agrıyor nst de sancı çıkıyor benim haftam 37+2 ama agrım şiddetlenmiyor bir iki saat durup tekrar başlıyor
edaozcan13 UmayGul öyle olacak doğuma kadar bende 28 de başladı suan 40 haftaya gectim halla aynı sırt bel ağrısı hiç gemiyor 10 dk yüryemyorum ayakta duramıyorum 😞
Burcu-112 UmayGul benim de aynı gece uykudan bile uyandırdı dedim doğuruyorum baya doğum sancısı gibi ne yapacağımı şaşırdım umarım ciddi değildir kontrole de daha var 🤷♀️ 30+3 benim de
Bankacianne34 UmayGul ama ben kiloluyum ve göbeğim 22 haftalara göre daha da büyüdüğünden hepten arttı
UmayGul H_myra1 heh ayni durumdayim valla aynisini yasiyorum benimde fitigim vardi bir tane kuculmustu tedavide uzun suredir agrim yoktu simdi gercekten agridan duramaz egilemez oturamaz donemez oldum 😔
H_myra1 UmayGul o malesef bebek büyüdükçe dahada agırlaşıyor inşallah dogumdan sonra rahatlicaz 2 yaşında oglum var onu yatagına koymakta bile zorlanıyorum aglicak gibi oluyorum zor yani Allah yardımcımız olsun
canoldunbebegim 19 haftalığım en ufak bir iş yapınca bel ağrım oluyor oturup kalkmak bile güçleşti ben bişey kullanmıyorum umarım geçici bir süreçtir
UmayGul canoldunbebegim umarim gecicidir bende tek agri yasayan benim saniyordum dogurucam sandim bi an🤦
Betyblue UmayGul benim hamile bir arkadaşım yapıyor doktor önerisiyle belli hareketleri tabiki epey rahatladığını söyledi