7+5 diye hesapladığım gebeliğe alttan ve üstten muayene ederek 6+1dediler. Ya geç döllenme olmustur ya da adet tarihini yanlış hatırlıyorsunuz dediler. Bebeği 4mm gördüler ama kalp atışını duyamadılar. 29nda tekrar gel eğer o zamanda göremezsek kürtaj olacaksınız dediler. Lütfen benim için dua eder misiniz :(((