Merhaba güzel anneler konya özel büyükşehir hastanesinde doğum yapanınız oldumu bende orda safiye nihal hanımda doğum yapmayı düşünüyorum daha doktorumla görüşmedik sonraki kontrolde görüşeceğiz ama merak ettim normal doğum ücreti 3000 bunun için de oda parası vs yapılan tahliller için de mi yoksa onlara ayrı ücret mi ödeniyor