Behik benim çok farklı bir durum gerçekleşti, oyuzden asıl işleyiş nasıldır bilmiyorum.. 2 li taramam çok yüksek riskli çıktığı için bi tanıdığımız illa bi profesör var yakın tanıdığım ona gidelim demişti.. gittik randevu falan almadım ben, o profesör baktı bana ve genetik bölümüne sevketti beni.. aslında çok yüksek risk çıktıysa tarama testlerinde , tepecikte yapmıyorlar serbest fetal DNA taramasını.. biraz şanslı günümdeydim sanırım (nifty test diyede geçiyor yağtırdığım) 10 güne çıktı sonuçlarım.. siz bence randevu alın riskli çıkan bir taramanız varsa söylemeyin.. ben bu fetal DNA TESTİNİ yaptırmak istiyorum direk diyin halledersiniz diye düşünüyorum..