Bng EsraVural bir şey sormak istiyorum size.doktorum beni bu hastaneye sevketti testi yaptırmam ve perinotoloji uzmanını görmem için.önceden randevu mu almak gerekiyor yoksa sevk yeterli mi bilginiz var mı?sirekt hastaneye mi gidiyoruz yoksa başka nir yerde bir bölüm mü?
EsraVural Bng ben direk gittim hastaneye sıra aldım hemen geldi zaten , konuştuk biraz daha sonra kan vermem için yönlendirdi genetikteki doktor , kanımı verdim ve 10 gün sonra sonuçlarım çıktı.. zaten doktorunuz sevk ettiyse direk gitmenizde bi sakınca yok..
Bng EsraVural teşekkür edeem hemen cevap verdiğiniz için😊Biz sevkli olarak test yaptırmaya gideceğiz de(ana binada sanırım yapılıyor)acaba perinatologla görüşmeli miyiz?siz doktordan randevu alıp test yaptırdınız sanırım?bir de tavsiye ettiğiniz doktor var mı?
Behik EsraVural merhaba. Yurt dışı test göndermeyi araştırırken yazınızı gördüm. Tepecik te hangi test yapılıyor ve ne nasıl? Önce randevu mu almam gerekiyor herhangi bi dr dan. Yoksa genetik ganı merkezine mi gidiyorum direk? Birde sonuç kaç günde çıkıyor? Şehir dışından geleceğim için bir günde halledebilir miyim? Başka bir sitede önce randevu dr a muayene sonra o perinatolog a yönlendiriyor en sonda kan merkezine sevk ediliyor diye okudum doğru mu dur?
EsraVural Bng ne demek 🙂 ben tepecik kadın doğumda prof mehmet özerene çıkmıştım.. o sevk etmişti beni... testi eskiden bornova şifa hastanesi olan şimdi artık tepecik kadın doğum oldu o hastane; orda yapıyorlar genetik bölümünde..
KbraAvc Neslisah84 henuz cıkmadı 9 yada 10 gn dedıler yarın yada oburgun cıkması getekıyo yanı ıns guzel haberler alırız dua edelım 😔
KbraAvc Neslisah84 bizde cok uzgunduk ve heöen yaptıralım su on gun gecsın dıye dusunduk tabıkı ama bı yakınımız daha once yaptırdıgı ıcın cok az da olsa bılınclıydık sorunca o bızı yonlendırdı yoksa bılmesek tabı bızde dırek doktra yaptralım hemen hastanede dıcektık. Gıden bıkac kurusumuz olsun da saglıklı olsun ıns bebeklerımız. Ben uc gundur oynamasını hareketlerını de hıssedıyorum o yuzden de zor gelıyo suan bıan once yarn oburgn olsa ...
Bng EsraVural teşekkür ederim🤗 Bu kötü günlerde birinden duyduğunuz bir bilgi öyle faydalı oluyor,insanı öyle mutlu ediyor ki siz de bilirsiniz...ilginiz için teşekkürler ☺ iyi haber müjdemi ben de veririm inşallah.Balıkesir de yaşayınca memleketimi size sorar oldum😊
semabrcn Neslisah84 ikili testten sonra üçlğ dörtlüye gerek kalmıyor ikiliyi zamanını geçirirseniz falan üçlüye yönlendiriyorlar para tuzağı bi çok uygulama. üzülmeyin bişey yoktur inşallah stres olmayın bebeğinizi de üzmeyin.
EsraVural Bng bende balıkesirde yaşıyorum canım, ama izmirliyim tabi ailem izmirde🙂 iyi haberlerini bekliyorum 🙏🏻
Arya92 Kizlar merhabalar. Nifty testi yaptirmistim. Sonuclarim temiz cikti. Darisi sonuc bekleyenlerin basina. Yeniden dogmus gibiyim💕
lkayRazgatLolu Tugce01 aynısı başıma geldi pahalı pahalı testler istediler o parayı ona vereceğine git iyi bir perinatolog ve prof bul detaylıya gir canım için rahatlar. Bebeklerimizde hiç bişey yok boşyere üzüyolar bizi
Neslisah84 Veracity testi yaptırmıştım konuyu açtıktan sonra cok şükür temiz cıktı Allah tüm durumda olan annelere yardım etsin beklemesi ölüm gibiydi 🙏🙏
reflesha Neslisah84 şükürler olsun inan seni anlayabiliyorum aglamaktan harap olmustum ama sonunda güzel haberler aldik allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ❤