incisu Busragonullu32 iptal etmedim ne olur ne olmaz diye yarın saat 2 yi 10 geçe randevum siz erken giderseniz ve sorabilirseniz benim için çok iyi olur çünki Gebze de oturuyorum uzak kalıyor baya
Busragonullu32 incisu yarin sabah 9 da benim randevum hastaneden çikisim 10 u bulabilir cikar cikmaz yazarim
Busragonullu32 incisu canim ben hastaneden çiktim asistan doktora denk geldim çoğunlukla kendi doktoruma denk gelirdim hep Asistan doktor bir bilgisinin olmadiğini söyledi abdulkadir beyin yaptiği hakkin da