biranne_1 ben malesef avent ile başladım oğlum suan 23 aylık süt falan asla başka biberondan içmez alıştı ucu yüzünden değiştirmeye çabaladım yok. En güzeli başta uygunlardan alıp denemek biberon vericekseniz. Ucu biberondan daha pahalı trendyoldan ben artık az delik bile olsa alıyorum kendim deliyorum bir iki delik daha ama belli süre sonra patlıyor çok sıkıntı valla