Kızlar oğlum biberon kullanıyor ama uc kısmını artık bulamıyorum e bebek de avent 2-3 ürün kaldı gezmediğimiz eczane vs kalmadı … bebeğine sakın avent başlama diyorlar devamı artık yok diye siz böyle bir şey duydunuz mu ? Imternnet çok pahalı olmjş 50 aldığım şey şuan 150 🤦♀️