Gul33 benim mart sonunda olacak doğumum inşallah. Yarıyıl tatilinden hemen sonra yani 33.haftamda izne ayrılacağım. Sene sonunda 3hafta çalışmam gerekecek gibi duruyor ama son 3 hafta için idare yeni program yapmayacaktır. Ya müdür beni idare edecek ya da ben istirahat raporu alıcam.