Ylz_ idari izne ayrılmak etik değil demedim, idari izinden sonraki beş hafta için okula gidip hem idareyi, hem öğrenciyi hem de yerimize gelen öğretmen arkadaşı beş haftalığına mağdur etmek etik değil dedim, diğerlerini geçtim aslında en önemlisi öğrenciler, onlar da bizim çocuklarımız. Sizin çocuğunuzun öğretmeni yapsa hoşlanmazsınız
.
Zaten biri gelecek bakmaya ya da birilerini mecbur bulacağız. Ha beş hafta önce, ha sonra
ama her insanın bakış açısı değişik olduğu gibi her öğretmenin bakış açısı da farklı, Allah herkesi kendi gibi birisiyle karşılaştırsın hocalarım. Ne diyeyim.