Kızlar bi sey sorcam çok merak ediyorum ben viyanada yaşıyorum burda bu tür şeyleri sigorta karşılıyor türkiyede özele gittiginiz içinmi şeker testi fln ücretli? Aile hekimi ilgilenmiyormu bu tür şeylerle? Yanlış anlamayın cok merak ediyorum çünkü dogum vs flnda orda ücretli diye okuyorum hep?