Senelerdir tup bebek tedavisi gördüm ve hep folbiol tam olarak ictim bi zarari olmadi olsa zaten böyle önemli bi tedavide doktorum kullandirmazdi herkesin tedavisi farklidir kimi yarim icer kimii tam ben yarim ictim yarim bile fazla diyenler neye göre kime göre ozaman prof doktorlar hic bisey bilmiyo demekki doktorunuz nasil kullan diyosa öyle kullanin arkadaslar hic birimiz doktor degiliz herkesin kullandigi doz farkli.